Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR – Bc. Petra Kalinová
Bc. Petra Kalinová
Master's thesis
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Consumer behaviour of women on the market of colour cosmetics in the Czech Republic
Abstract:
Kalinová, P. Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Zkoumá aktuální situaci, vývoj a trendy tohoto odvětví. Zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu produktů dekorativní kosmetiky …moreAbstract:
Kalinová, P. Consumer behaviour of women on the market of colour cosmetics in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This diploma thesis is focused on consumer behaviour of women on the market of colour cosmetics in the Czech Republic. The thesis explores the current situation, development and trends on the market. It deals with factors affecting consumers during shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALINOVÁ, Petra. \textit{Spotřebitelské chování žen na trhu s~dekorativní kosmetikou v~ČR}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/nslt1x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Analýza spotřebitelského chování studentek na trhu dekorativní kosmetiky
Zuzana Dobešová -
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Veronika Lišková -
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu šperků
Taťána Koppanová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova