Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR – Bc. Petra Kalinová
Bc. Petra Kalinová
Master's thesis
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Consumer behaviour of women on the market of colour cosmetics in the Czech Republic
Anotácia:
Kalinová, P. Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Zkoumá aktuální situaci, vývoj a trendy tohoto odvětví. Zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu produktů dekorativní kosmetiky …viacAbstract:
Kalinová, P. Consumer behaviour of women on the market of colour cosmetics in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This diploma thesis is focused on consumer behaviour of women on the market of colour cosmetics in the Czech Republic. The thesis explores the current situation, development and trends on the market. It deals with factors affecting consumers during shopping …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Analýza spotřebitelského chování studentek na trhu dekorativní kosmetiky
Zuzana Dobešová -
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Veronika Lišková -
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu šperků
Taťána Koppanová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova