Založení sítě provozoven rychlého občerstvení – Ing. Bogdan Patanin
Ing. Bogdan Patanin
Bakalářská práce
Založení sítě provozoven rychlého občerstvení
Establishing a fast food networks
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro vznik malé sítě provozoven rychlého občerstvení. Teoretická část se zabývá základním uspořádáním takového plánu, obsahem jeho jednotlivých částí a tím, co obvykle tyto součásti zahrnují. Všímá si rovněž různých možností právní formy podnikání v České republice, rozdílů mezi nimi a správné volbě této formy pro budoucí podnik. Zmíněna …víceAbstract:
The subject matter of this bachelor’s thesis is to create a business plan for establishment of small fast food networks. Theoretical part deals with fundamental organization of this plan, subject of its particular parts and what they generally comprise. It also pays attention to different options of legal business forms in Czech Republic, distinction between them and the right choice of this form for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jwmp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Karel Hušner, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Specifika výkazu zisku a ztráty v marketingové společnosti
Petra Kostková -
Odkládání zavedení eura v ČR a jeho dopad na podnikatelské subjekty
Martina Fassmannová -
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Eva Červená -
Podnikatelský záměr na založení malého podniku a jeho vyhodnocení
Daniel Váňa -
Výkaz zisku a ztráty z pohledu vybraných uživatelů
Nikolay Averin -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
Anežka Šenkýřová