Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku – Lukáš Nedjalkov
Lukáš Nedjalkov
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku
Analysis of Competitive Surroudings of the Chosen Company
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí vybraného podniku. V teoretické části je zpracována literatura týkající se konkurenceschopnosti a konkurenčního prostředí. Jsou zde také popsány základní analýzy, které jsou využívány u analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část je věnována představení podniku, jeho konkurentům a následné analýze konkurenčního prostředí, zahrnující SWOT …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the competitive surroundings of the chosen company. Literature concerning competitiveness and competitive environment is included in the theoretical part. The basic analysis, which are used in the case of the competitive environment analysis, are described here, as well. Practical part is devoted to introduction of the chosen company, its competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nedjalkov, Lukáš. Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku . Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva