Michal Míka

Master's thesis

Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone

Interactive marketing in Vodafone Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity …more
Abstract:
Diploma thesis focus on dynamically developing medium -- Internet and its usage for marketing needs. At first the thesis describes the basics of internet and it's grow into the medium we know from today. It is followed by the description of marketing communication on the internet. It describes the communication from the first internet banner to the start of mass internet communication, social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2013
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Michal Markoš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34522

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management