Analýza a optimalizace komunikační strategie a nabídky vzdělávání GaSOŠ Plasy – Bc. Zuzana Košařová
Bc. Zuzana Košařová
Master's thesis
Analýza a optimalizace komunikační strategie a nabídky vzdělávání GaSOŠ Plasy
Analysis and optimization of communication strategy and education offer at GaSOŠ Plasy
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou snižujícího se počtu dětí školního věku a s tím souvisejícím rostoucím konkurenčním bojem mezi středními školami. Zaměřuji se konkrétně na Gymnázium a Střední odbornou školu v Plasích, které v závěru své práce navrhuji, jak optimalizovat svoji studijní nabídku a marketingovou komunikaci tak, aby škola oslovila více žáků a dostatečně naplnila kapacitu …moreAbstract:
My diploma thesis deals with the problem of decreasing number of children of the school age and the related increase of competition between high schools. I focus on the high school Gymnázium and Střední odborná škola Plasy, for which I elaborate a proposal, how to optimize the education offer and the marketing communication so that this school attracts more pupils and fills up the class capacities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oqfaq/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková