Analýza a optimalizace komunikační strategie a nabídky vzdělávání GaSOŠ Plasy – Bc. Zuzana Košařová
Bc. Zuzana Košařová
Diplomová práce
Analýza a optimalizace komunikační strategie a nabídky vzdělávání GaSOŠ Plasy
Analysis and optimization of communication strategy and education offer at GaSOŠ Plasy
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou snižujícího se počtu dětí školního věku a s tím souvisejícím rostoucím konkurenčním bojem mezi středními školami. Zaměřuji se konkrétně na Gymnázium a Střední odbornou školu v Plasích, které v závěru své práce navrhuji, jak optimalizovat svoji studijní nabídku a marketingovou komunikaci tak, aby škola oslovila více žáků a dostatečně naplnila kapacitu …víceAbstract:
My diploma thesis deals with the problem of decreasing number of children of the school age and the related increase of competition between high schools. I focus on the high school Gymnázium and Střední odborná škola Plasy, for which I elaborate a proposal, how to optimize the education offer and the marketing communication so that this school attracts more pupils and fills up the class capacities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oqfaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková