Tereza PEJŘIMOVSKÁ
Bachelor's thesis
Vizuální identita obchodní firmy
Artefact
Visual identity of business company
Abstract:
V rámci mé bakalářké práce jsem vytvořila jednoduchý, snadno zapamatovatelný logotyp, který je podpořený jednotným vizuálním stylem. Logo funguje jak v tiskové podobě, tak ve formě 3D. Vizuální styl vypovídá o charakteru firmy a podporuje její důvěryhodnost a originalitu, na které si zakládá. Pokud se Artefact v budoucnu opět otevře, má tak vytvořený pevný základ v podobě kvalitní vizuální identity …moreAbstract:
For my bachelor thesis I have created simple and easy to remember logotype which is supported by single visual style. Logo works in printed form and in the form of 3D. Visual style reflects the character of the company and supports its credibility and originality, which is important for them. If Artefact opens again in the future, it has created a solid foundation in the form of high quality visual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akad. mal. František Steker
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEJŘIMOVSKÁ, Tereza. Vizuální identita obchodní firmy. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Theses on a related topic
-
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
Barbora ČEBIŠOVÁ -
VIZUÁLNÍ STYL KAVÁRNY / CUKRÁRNY
Michal ILLEK -
VIZUÁLNÍ STYL KAVÁRNY / CUKRÁRNY
Michal ILLEK -
Vizuální identita malé firmy
Lucie MARKOVÁ -
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
Jakub ŘÍHA -
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
Marcel BULTAS -
Vizuální identita firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů
Tereza PLICOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva