Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers – BcA. Sobhan Kumar Garnaik, BA (Hons)
BcA. Sobhan Kumar Garnaik, BA (Hons)
Diplomová práce
Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers
Abstract:
This thesis investigates the impact of digital marketing on Generation Z consumers perception of fashion brands, with a focus on the role of consumer engagement and content type. The study explores how various digital marketing strategies, including personalized content, interactive campaigns, and brand engagement on social media, influence consumer behavior and perceptions of fashion brands. Using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2025
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Polák, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GARNAIK, Sobhan Kumar. \textit{Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/nt0kqv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
International Trade and Business
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Digital Marketing Strategies in Kazakhstani Super-Apps: A Case Study of Kaspi and Freedom Finance
Faizolla Talgatuly -
Effective Digital Marketing Strategies for Local Fashion Brands Targeting Gen-Z Consumers
Narmin Babayeva -
Digital Marketing Strategies in Medical Tourism: Evaluating Praga Medica’s Effectiveness in Attracting International Patients
Nela Smejkalová -
The Influence of Digital Marketing Strategies on Generation Z Consumer Behavior in Azerbaijan
Ali Talibov -
Digital marketing in textile business
Alfred Augustin -
Digital Marketing in the Tourism Industry of Nepal
Sushila Thakuri -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nt0kqv nt0kqv/3
27. 3. 2025




