BcA. Sobhan Kumar Garnaik, BA (Hons)

Diplomová práce

Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers

Abstract:
This thesis investigates the impact of digital marketing on Generation Z consumers perception of fashion brands, with a focus on the role of consumer engagement and content type. The study explores how various digital marketing strategies, including personalized content, interactive campaigns, and brand engagement on social media, influence consumer behavior and perceptions of fashion brands. Using …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2025
  • Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
  • Oponent: Vladimír Polák, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nt0kqv nt0kqv/3
27. 3. 2025
  • Přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.