Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Bc. Václav Dovolil
Bc. Václav Dovolil
Bachelor's thesis
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Abstract:
Tato práce bude vycházet v podstatě z analytického zadání, a sice zhodnocení potenciálu konkrétního audiovizuálního sdělení. V teoretické části bude kladen důraz na virální marketing, jeho historii, formy a typy, potenciál a vztah vůči vybraným marketingovým trendům. Bude rozebrána problematika průniku audiovizuálního sdělení do komunikačního mixu ve všech jeho složkách. V další části se zaměřím na …moreAbstract:
This thesis will be based essentially on the analytical task, namely the evaluation of the potential of audiovisual communication. The theoretical part will focus on viral marketing, its history, forms and types, and potential relationship to selected marketing trends. Then the issue of penetration of audiovisual communication in the communication mix in all its components will be analyzed. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ia38x/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOVOLIL, Václav. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nt5onc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Michaela Zverková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků