Romské děti aneb co nás mohou naučit – MgA. Barbora Chrostková
MgA. Barbora Chrostková
Bakalářská práce
Romské děti aneb co nás mohou naučit
Roma children and what they can teach us
Anotace:
Tématem této práce je integrace romských dětí z pohledu pozitiv, která tato integrace přináší nejen romským dětem, ale také neromské většině dětí a pedagogů a edukačnímu procesu jako takovému. První část práce seznamuje čtenáře s problematikou integrace romských dětí u nás a mapuje současné směry a tendence v této oblasti. Druhá část se věnuje praktickému výzkumu, přináší zkušenosti a poznatky z praxe …víceAbstract:
The topic of this thesis is integration of Roma children with special focus on its positive effects for not only Roma children but also non-Roma majority children and teachers and for educational system in general. The first part of the thesis presents the issue of Roma children integration in the Czech Republic and explores current lines and tendencies in the field. The second part aims at research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Kaliba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Romské děti a jejich vzdělávání na 1. stupni základní školy
Barbora KARÁSKOVÁ -
Výchova a vzdělávání romského dítěte v majoritní rodině
Silvie Křížová -
Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí
Aneta VOMLELOVÁ -
Romské děti na 1. stupni ZŠ
Gabriela JANDOVÁ -
Vnímání bariér ve vzdělávání romskými klienty zařazenými do sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Lenka Fraňková -
Přístupy ke vzdělávání dětí romské národnostní menšiny v ČR
Maroš Šandor -
Inkluze dětí z romské minority v předškolním vzdělávání
Martina Luběnová -
Integrace v psychoterapii: Individuální pojetí integrace u lektorů Výcviku integrace v psychoterapii
Ester Danelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva