Jakub Kočí

Bakalářská práce

Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012

Opportunities for promotion of small and medium-sized companies on the Czech Internet in 2012
Anotace:
Cílem práce je přiblížit čtenáři současné možnosti propagace a prodeje produktů či služeb malých a středních firem na českém internetu. Práce si klade za cíl na teorii a příkladech z praxe popsat současnou realitu marketingových a promo aktivit na českém internetu. Dále se snaží přiblížit kontext, ze kterého současné reálie vycházejí. Práce se čtenáři snaží pomoci v zorientování se ve všech možnostech …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to bring readers information about current possibilities of promotion and sales of products and services for small and medium-sized companies on the Czech internet. Thesis aims to embrace (cover) theoretical look and practical examples to describe the current reality of marketing and promotion activities on the Czech internet. Further attempts to explain the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32422

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika