Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012 – Jakub Kočí
Jakub Kočí
Bakalářská práce
Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Opportunities for promotion of small and medium-sized companies on the Czech Internet in 2012
Anotace:
Cílem práce je přiblížit čtenáři současné možnosti propagace a prodeje produktů či služeb malých a středních firem na českém internetu. Práce si klade za cíl na teorii a příkladech z praxe popsat současnou realitu marketingových a promo aktivit na českém internetu. Dále se snaží přiblížit kontext, ze kterého současné reálie vycházejí. Práce se čtenáři snaží pomoci v zorientování se ve všech možnostech …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to bring readers information about current possibilities of promotion and sales of products and services for small and medium-sized companies on the Czech internet. Thesis aims to embrace (cover) theoretical look and practical examples to describe the current reality of marketing and promotion activities on the Czech internet. Further attempts to explain the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova