Působení lexikální expresivity v reklamách na adresáta – Bc. Barbora Plchová
Bc. Barbora Plchová
Diplomová práce
Působení lexikální expresivity v reklamách na adresáta
The effect of Lexical Expressivity in Advertisement on the Recepient
Anotace:
Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci a zabývá se lexikální expresivitou v české reklamě, kde se soustředí primárně na její působení na adresáta. Stručně představuje přístupy různých českých lingvistů k lexikální expresivitě a následně tyto poznatky aplikuje do analýzy jednotlivých reklam. Praktická část diplomové práce zkoumá působení různých typů lexikální expresivity na recipienty,jimiž …víceAbstract:
The thesis builds on the bachelor thesis and deals with lexical expressivity in Czech advertising, focusing primarily on its effect on the addressee. It briefly presents the approaches of various Czech linguists to lexical expressivity and then applies these findings to the analysis of individual advertisements. The practical part of the thesis examines the effect of different types of lexical expressivity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plchová, Barbora. Působení lexikální expresivity v reklamách na adresáta. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / český jazyk a literatura - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální expresivita v magazínech Góóól a Hattrick
Kristýna STROMSKÁ -
Lexikální expresivita v české reklamě
Barbora Plchová -
LEXIKÁLNÍ EXPRESIVITA V HLAVNÍCH ZPRAVODAJSKÝCH RELACÍCH ČESKÉ TELEVIZE A FTV PRIMA
Kateřina BERANOVÁ -
Lexikální expresivita na webových serverech Blesk.cz a IHNED.cz
Nikola PODHORSKÁ -
Lexikální expresivita se zvláštním ohledem na hodnocení ve sportovním zpravodajství bulvárního, populárního a seriózního tisku
Eliška NOVÁKOVÁ -
LEXIKÁLNÍ EXPRESIVITA V INTERNETOVÉM ZPRAVODAJSTVÍ ZA DOBY PANDEMIE COVID-19
Barbora SZUMOWSKI -
Lexikální expresivita na titulních stranách Lidových novin a Blesku
Aneta TRNOVÁ -
Lexikální projevy expresivity a emocionality v literárním textu
Karolína TALAJKOVÁ