Ing. Zuzana Sýkorová

Bakalářská práce

Marektingový mix

Marketing mix
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat jednotlivé složky marketingového mixu tzv. 4P. Získané teoretické znalosti uplatnit při popisu marketingového mixu využívaného v GE Money Bank, a.s. v oddělení direct channels. Popsat produktové portfolio, cenové strategie, distribuci a komunikaci. Navrhnout opatření pro vylepšení účinnosti jednotlivých složek marketingového mixu.Bakalářská práce obsahuje teoreticko …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe individual components of marketing mix 4P. I am applying the gained theoretical knowledge to describe the marketing mix which is used in GE Money Bank, Inc. in the direct channels department. I am describing the product portfolio, the pricing strategy, distribution and communication. I am also proposing measures to improve the effectivity of the individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance