Václav Milichovský

Bachelor's thesis

Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola

Consumer behaviour analysis on the Coca-Cola market
Abstract:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola, prostřednictvím marketingového mixu analyzuje marketingovou strategii společnosti The Coca-Cola Company, v praktické části se zaměřuje na kvalitativní výzkum, pomocí metody focus group. Cílem výzkumu je zjistit, chování spotřebitelů na trhu nápojů Coca-Cola s ohledem na marketingový mix a chuťové preference …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour in the Coca-Cola beverage market. It analyzes the marketing strategy of The Coca-Cola Company through the marketing mix. In the practical part it focuses on qualitative research using focus group method. The aim of the research is to analyze consumer behaviour in the Coca-Cola market regarding marketing mix and taste preferences.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Ondřej Hradský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73079