Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola – Václav Milichovský
Václav Milichovský
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola
Consumer behaviour analysis on the Coca-Cola market
Anotace:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola, prostřednictvím marketingového mixu analyzuje marketingovou strategii společnosti The Coca-Cola Company, v praktické části se zaměřuje na kvalitativní výzkum, pomocí metody focus group. Cílem výzkumu je zjistit, chování spotřebitelů na trhu nápojů Coca-Cola s ohledem na marketingový mix a chuťové preference …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour in the Coca-Cola beverage market. It analyzes the marketing strategy of The Coca-Cola Company through the marketing mix. In the practical part it focuses on qualitative research using focus group method. The aim of the research is to analyze consumer behaviour in the Coca-Cola market regarding marketing mix and taste preferences.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73079
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73079
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová