Ing. Jiří Petraš

Diplomová práce

Marketingové plánování a strategie pro trhy EU v cestovním ruchu.

Anotace:
Předmětem diplomové práce je objasnění možnosti proniknutí českého zástupce podnikajícího v oboru cestovního ruchu na trhy Evropské unie a následné využití získané pozice a výhod při činnostech v oblasti aktivního i pasivního cestovního ruchu.
Abstract:
The subject-matter of the degree work includes explanation of possible entry of the Czech tourist trade enterpreneurs to the EU market, and subseguent application of acquired position and benefits for activities in the field of active and passive tourist trade.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Hájek
  • Oponent: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting