Ing. Jiří Petraš

Master's thesis

Marketingové plánování a strategie pro trhy EU v cestovním ruchu.

Abstract:
Předmětem diplomové práce je objasnění možnosti proniknutí českého zástupce podnikajícího v oboru cestovního ruchu na trhy Evropské unie a následné využití získané pozice a výhod při činnostech v oblasti aktivního i pasivního cestovního ruchu.
Abstract:
The subject-matter of the degree work includes explanation of possible entry of the Czech tourist trade enterpreneurs to the EU market, and subseguent application of acquired position and benefits for activities in the field of active and passive tourist trade.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2008
  • Supervisor: Mgr. Viktor Hájek
  • Reader: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting