Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti. – Alena HNÍZDILOVÁ
Alena HNÍZDILOVÁ
Diplomová práce
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Linguistic and non-linguistic means of modern television advertising to children.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je postihnout typické jazykové i nejazykové prostředky, které se vyskytují v současné televizní reklamě pro děti. V teoretické části je představena problematika marketingové komunikace s orientací na televizní reklamu na její specifičnost, funkci, druhy a strategie. V dalších kapitolách práce je představena problematika ovlivňování dětských adresátů persvazivními prostředky …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to affect typical linguistic and non-linguistic resources, which occur in the current television advertisement for children. The theoretical part presents the issue of the marketing communication with a focus on television advertising - its specificity, function, types and strategies. In subsequent chapters we are introduced to the issue of children's influence mailing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNÍZDILOVÁ, Alena. \textit{Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ntj9ls/.
Jak správně citovat práci
HNÍZDILOVÁ, Alena. Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ VV pro 2. stupeň ZŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
Alina TSIULENEVA -
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Od televize k počítači? Výzkum trávení volného času žáků druhého stupně základních škol
Michal NÁVARA -
Analýza komunikačního mixu hasičské televize
Martina Lehká -
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová