Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích – Bc. Zuzana ORAVCOVÁ
Bc. Zuzana ORAVCOVÁ
Master's thesis
Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích
The Concept of Living Wage and Czech Garment Companies Manufacturing in Developing Countries
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza konceptu důstojné mzdy jako jedné ze zásad společenské odpovědnosti firem vyrábějících své zboží v rozvojových zemích. První část práce se věnuje specifikům oděvního průmyslu a outsourcingu, detailně je představen také koncept důstojné mzdy. Praktická část se zaměřuje na analýzu chování českých oděvních firem v souvislosti se zajišťováním důstojné mzdy pro zaměstnance …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the living wage concept as one of the corporate social responsibility principles among companies which produce their commodities in developing countries. The first part of the thesis is dedicated to the characteristics and specifics of garment industry and outsourcing, and the living wage concept is presented in detail. The practical part is focused on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Schlossarek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORAVCOVÁ, Zuzana. \textit{Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Science. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ntjvfa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ORAVCOVÁ, Zuzana. Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Geography / International Development Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Nikola SEMBOLOVÁ -
Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice
Martina Bédiová -
Návrh marketingové komunikace oděvní společnosti
Renáta Sýkorová -
Proces vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Andrea Vítková -
Elektronické tržiště v České republice a veřejné zakázky z pohledu dodavatele
Eva Chodorová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights