Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích – Bc. Zuzana ORAVCOVÁ
Bc. Zuzana ORAVCOVÁ
Master's thesis
Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích
The Concept of Living Wage and Czech Garment Companies Manufacturing in Developing Countries
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza konceptu důstojné mzdy jako jedné ze zásad společenské odpovědnosti firem vyrábějících své zboží v rozvojových zemích. První část práce se věnuje specifikům oděvního průmyslu a outsourcingu, detailně je představen také koncept důstojné mzdy. Praktická část se zaměřuje na analýzu chování českých oděvních firem v souvislosti se zajišťováním důstojné mzdy pro zaměstnance …viacAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the living wage concept as one of the corporate social responsibility principles among companies which produce their commodities in developing countries. The first part of the thesis is dedicated to the characteristics and specifics of garment industry and outsourcing, and the living wage concept is presented in detail. The practical part is focused on the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Schlossarek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORAVCOVÁ, Zuzana. Koncept důstojné mzdy a české oděvní společnosti vyrábějící v rozvojových zemích. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Nikola SEMBOLOVÁ -
Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice
Martina Bédiová -
Návrh marketingové komunikace oděvní společnosti
Renáta Sýkorová -
Proces vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Andrea Vítková
Názov
Vložil
Vložené
Práva