Moderní metody výuky programování na střední škole – Bc. Michal Kostka
Bc. Michal Kostka
Master's thesis
Moderní metody výuky programování na střední škole
Modern Programming Tuition in Secondary School Methods
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na výuku programování na střední škole. Práce se zabývá návrhem volitelného předmětu zaměřeného na programování, metodami výuky programování pro (nejen) tento předmět a tvorbou materiálů sloužících k výuce programování. Výstupem práce je také kurz v systému Moodle se vzdělávacím obsahem pro tento předmět. Předpokládá se využití výstupů práce při výuce oboru IT na Obchodní …moreAbstract:
This thesis is focused on programming tuition at secondary school. The thesis deals with the design of an optional school subject focused on programming, programming tuition methods for (not only) this subject and the creation of materials used for teaching of pro-gramming. The output of the thesis is also a course in Moodle with educational content for this subject. It is assumed to use the outputs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kostka, Michal. Moderní metody výuky programování na střední škole. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Učební materiály pro výuku elektronové mikroskopie na středoškolské úrovni
Petr Vencelides -
Soubor výukových materiálů do regionální geografie Střední Ameriky a Karibiku pro střední školy
Veronika IZÁKOVÁ -
Výukové učební materiály předmětu Technologie pro kadeřníky – historie účesů
Radka Rudolfová -
Chemické výpočty ve výuce chemie na střední škole
Kateřina Jarolímková -
Učební materiály pro výuku práva na čtyřletých gymnáziích
Jitka TRŽILOVÁ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ