Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu – Bc. Michaela Komrsková
Bc. Michaela Komrsková
Bachelor's thesis
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Abstract:
Systém zpětné vazby je pro chod celého podniku velmi důležitý. Zákazník má pro podnik v současném tržním prostředí mimořádný význam. Kvalitní vztahy se zákazníky se projeví i na hospodářském výsledku, který je pro udržení podniku klíčovým. V současné době jsou specializované prodejny v konkurenčním prostředí. Pro udržení zákazníků je dobré vědět jejich požadavky, které jsou možno zjistit z vybudovaného …moreAbstract:
The feedback system is very important for running business. The customer has an extraordinary importance for an enterprise in the current market environment. Quality relationships with customers will also be reflected in the economic result that is key to maintaining the business. At present, specialized stores are in a competitive environment. To keep customers, it is good to know their requirements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/g0p2w/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: MSc Petra Haviarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMRSKOVÁ, Michaela. \textit{Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/nto60w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Dagmar Krausová -
Trvalky pro obchodní centra
Richard Papež -
Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Marián Bebjak -
Parkové a zahradní prostory knihoven, studijních a informačních center vysokých škol
Johana Šimčíková -
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk