Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu – Bc. Michaela Komrsková
Bc. Michaela Komrsková
Bakalářská práce
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Anotace:
Systém zpětné vazby je pro chod celého podniku velmi důležitý. Zákazník má pro podnik v současném tržním prostředí mimořádný význam. Kvalitní vztahy se zákazníky se projeví i na hospodářském výsledku, který je pro udržení podniku klíčovým. V současné době jsou specializované prodejny v konkurenčním prostředí. Pro udržení zákazníků je dobré vědět jejich požadavky, které jsou možno zjistit z vybudovaného …víceAbstract:
The feedback system is very important for running business. The customer has an extraordinary importance for an enterprise in the current market environment. Quality relationships with customers will also be reflected in the economic result that is key to maintaining the business. At present, specialized stores are in a competitive environment. To keep customers, it is good to know their requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g0p2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: MSc Petra Haviarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMRSKOVÁ, Michaela. \textit{Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/nto60w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Dagmar Krausová -
Trvalky pro obchodní centra
Richard Papež -
Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Marián Bebjak -
Parkové a zahradní prostory knihoven, studijních a informačních center vysokých škol
Johana Šimčíková