Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství – Blanka Bumbálková
Blanka Bumbálková
Diplomová práce
Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství
Analysis of marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o komunikační strategii společnosti Asklepion, s.r.o. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu firmy při působení na cílového zákazníka, zhodnotit její marketingovou komunikaci ve vztahu ke konkurenci a z hlediska účinnosti na základě vlastních výzkumných sond, nalézt problematické oblasti v této komunikaci a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the communication strategy of the company Asklepion, s.r.o. The aim of the study is to analyze the ways of communication mix in targeting the final customer, evaluation of its marketing communication in relation to competition and from the viewpoint of effectiveness based on own research enquiries, to identify problem areas in this communication a to try to suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Hilda Bártová
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová