Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství – Blanka Bumbálková
Blanka Bumbálková
Master's thesis
Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství
Analysis of marketing communication
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o komunikační strategii společnosti Asklepion, s.r.o. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu firmy při působení na cílového zákazníka, zhodnotit její marketingovou komunikaci ve vztahu ke konkurenci a z hlediska účinnosti na základě vlastních výzkumných sond, nalézt problematické oblasti v této komunikaci a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the communication strategy of the company Asklepion, s.r.o. The aim of the study is to analyze the ways of communication mix in targeting the final customer, evaluation of its marketing communication in relation to competition and from the viewpoint of effectiveness based on own research enquiries, to identify problem areas in this communication a to try to suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26485
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Hilda Bártová
- Reader: Jitka Černá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUMBÁLKOVÁ, Blanka. \textit{Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a~účinnost poselství}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ntrpat/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková