Zpracování obrazu z 360 stupňové kamery – Jan Janás
Jan Janás
Bachelor's thesis
Zpracování obrazu z 360 stupňové kamery
Panorama image processing
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem zpracování obrazu z 360 stupňové kamery. V úvodní části práce je popsána historie panorama. Uvedeny jsou také různé způsoby jeho využití. Poté jsou představeny principy a metody záznamu panorama, stejně tak jako metody jeho zobrazení (2D reprezentace). V této části jsou také představeny technologie, které jsou využity v praktické části této práce. Praktická část se …viacAbstract:
The bachelor thesis is aimed at processing of the image from the 360-degree camera. First part of this work consists of the History of the Panorama and panorama use cases. Followed by principles and methods of capturing panorama as well as methods for its 2D representation. This part also describes the technologies used in the practical part of this work. The practical part of this work solves two …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Tomáš Kozel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití 360 kamery při videostudiích terénní výuky
Tadeáš Muzikant -
The image processing algorithm for a 360-degree camera
Trong Nghia Dao -
Nízkolatenční přenosy 360 stupňového videa
Martin Piatka -
Vizualizace postupu při ohledání místa činu\nl{}
Petr ČABLA -
Možnosti využití 360 kamery při videostudiích terénní výuky
Tadeáš Muzikant -
Nízkolatenční přenosy 360 stupňového videa
Martin Piatka -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
360° zpětná vazba u lektorů
Helena POCHOBRADSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2021
Kohout, J.
1. 6. 2021