Bc. Eva Slobodníková

Bachelor's thesis

Specifika marketigu neziskové organizace

The marketing specificities of a non-profit organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingu v neziskových organizacích. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se základními problémovými oblastmi – definuje neziskový sektor, pojem marketing a specifika využití marketingu ve veřejném sektoru a zabývá se tvorbou marketingové strategie neziskové organizace. Praktická část je věnována konkrétní neziskové organizaci – občanskému sdružení …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing usage in non-profit associations. The theoretical part of the thesis introduces the basic problem areas – defines the nonprofit sector, the marketing concept and the specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy of a nonprofit organization. The practical is devoted to a extensional nonprofit association - civil …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
  • Reader: Ing. Adam Šoukal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting