Kairit Kristina Rebecca Tahvola

Diplomová práce

Leveraging artificial intelligence in B2B Markets

Nasazení umělé inteligence na trzích B2B
Anotace:
Umělá inteligence se v současnosti stává, i přes její těžké uchopení, již běžným tématem. I přes to, že se o umělé inteligenci hodně hovoří, chybí konkrétní kroky při jejím nasazení – zejména tedy pokud jde o trh B2B. Tato studie si klade za cíl poskytnout konkrétní vodítko, jak mohou společnosti začít využívat AI v jejich obchodních procesech. Tato studie pojednává o aplikacích a procesech spojených …více
Abstract:
Currently, artificial intelligence is commonly discussed topic and utilizing this technology in business is something different companies are seeking for. In this thesis, the applications and processes linked to artificial intelligence will be discussed along with enablers, barriers and motivational factors behind utilization of AI. In addition, the thesis will discuss the importance of data and different …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 4. 2021
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Olli Kuivalainen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82392