BcA. Kristina Zemanová
Master's thesis
Dámská obuv s doplňky
Womens shoes and accessories.
Abstract:
Následující práce se zabývá vzájemným působením, propojením a doplněním jednotlivých složek výrobku, a to jak po vizuální stránce, tak i po té funkční. Praktická část, skládající se ze čtyř párů dámské obuvi a doplňků, odkazuje na část teoretickou, která je zaměřena na zkoumání vzájemných vztahů mezi funkcí, estetikou a formou, jež jsou demonstrovány na produktech vybraných firem. Vyrobené modely jsou …moreAbstract:
The following work addresses the interaction, connection and adding the individual components of the course, both visually and functionally. The practical part, consisting of four pairs of women's footwear and accessories, refers to the first theoretical part. Mo-dels are primarily personal testimony and grasp of the problem.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2014
Accessible from:: 19. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Jana Buch
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zemanová, Kristina. Dámská obuv s doplňky. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design
Theses on a related topic
-
Organizační struktura motelu s certifikací třídy *** s kapacitou do 100 lůžek a poskytování služeb pro motoristy
Anastasia Novokhatskaya -
Organizační struktura dualisticky řízené akciové společnosti
Marie Pašáková -
Vývoj a struktura vybraného hotelového řetězce
Vira Valenchuk -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Renata Křížková