Bc. Nikola Klímová
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích
Marketing on Social Networks
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingu na sociálních sítích. Zabývá se využíváním marketingových nástrojů na jednotlivých sociálních sítích kavárny Macrolife Food and Coffee. Teoretická část definuje základní pojmy, související s marketingem na sociálních sítích, jako je například význam pojmů marketing, dále popisuje marketingový mix, definuje sociálních sítí, nebo také marketing na …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the issue of marketing on social networks. It deals with the use of marketing tools on individual social networks of the Macrolife Food and Coffee. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing on social networks, such as marketing mix, definition of social networks, or marketing on social networks. It also defines terms such as Facebook Insights …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights