Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo – Tomáš Jarolím
Tomáš Jarolím
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Purchase decision process of customers buying a premium vehicle with financing
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje kupní rozhodovací proces zákazníků nakupující prémiové vozidlo s financováním. V teoretické části jsou zpracovány zdroje z odborné literatury. Tento oddíl pojednává o podstatě spotřebního chování a faktorech, které ho ovlivňují. Následuje část nákupního chování, ve které je detailně rozebrán celý kupní rozhodovací proces zaměřující se na prémiový segment automobilů. Další …víceAbstract:
This diploma thesis describes the purchase decision process of customers purchasing a premium vehicle with financing. Sources from professional literature are processed in the theoretical part. This section discusses the nature of consumption behavior and the factors that influence it. The section on purchasing behavior follows, in which the entire purchase decision-making process focusing on the premium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Equity Premium Puzzle in the Czech Republic
Jaromír Skála -
Is Equity Premium a Puzzle in the Czech Republic
Adam Blaščík -
Úvěrové financování vozidel v bankovním a nebankovním sektoru
Markéta Pikešová -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Tomáš Huťťan -
Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily
Martin Hrubý -
Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Roman Růžička -
Zavádění prémiové vlasové značky na český trh
Irena Bohuňková