Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo – Tomáš Jarolím
Tomáš Jarolím
Master's thesis
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Purchase decision process of customers buying a premium vehicle with financing
Abstract:
Tato diplomová práce popisuje kupní rozhodovací proces zákazníků nakupující prémiové vozidlo s financováním. V teoretické části jsou zpracovány zdroje z odborné literatury. Tento oddíl pojednává o podstatě spotřebního chování a faktorech, které ho ovlivňují. Následuje část nákupního chování, ve které je detailně rozebrán celý kupní rozhodovací proces zaměřující se na prémiový segment automobilů. Další …moreAbstract:
This diploma thesis describes the purchase decision process of customers purchasing a premium vehicle with financing. Sources from professional literature are processed in the theoretical part. This section discusses the nature of consumption behavior and the factors that influence it. The section on purchasing behavior follows, in which the entire purchase decision-making process focusing on the premium …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88815
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2023
- Supervisor: Lucie Sára Závodná
- Reader: Jiří Dvořák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The Equity Premium Puzzle in the Czech Republic
Jaromír Skála -
Is Equity Premium a Puzzle in the Czech Republic
Adam Blaščík -
Úvěrové financování vozidel v bankovním a nebankovním sektoru
Markéta Pikešová -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Tomáš Huťťan -
Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily
Martin Hrubý -
Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Roman Růžička -
Zavádění prémiové vlasové značky na český trh
Irena Bohuňková