Nákupní centra v Evropě a České republice – Bc. Jiří Husička
Bc. Jiří Husička
Master's thesis
Nákupní centra v Evropě a České republice
Shopping centres in Europe and in the Czech Republic
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Nákupní centra v Evropě a České republice“ je analyzovat situaci nákupních center v Evropě a České republice. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy, specifikovány nákupní centra a jejich vývoj. Následně je zaměřená na řízení a marketing nákupních center. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu nákupních center v České republice. Poté je s pomocí …viacAbstract:
The subject of the thesis "Shopping Centers in Europe and in the Czech Republic" is to analyze the situation of shopping centers in Europe and in the Czech Republic. The first part explains the basic concepts, specifies shopping centers and their development. Subsequently, it focuses on the management and marketing of shopping centers. The second part of the thesis is focused on the analysis of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b5odx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedúci: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Šilhan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Nákupní centrum v Praze
Lukáš Uhrinek -
Nákupní centrum v Brně
Dagmar Brozmanová -
Nákupní centrum
Albert Kántor -
Vaňkovka Brno - bývalý brownfield vs. úspěšné nákupní centrum
Václav Pižl -
Fenomén nákupní centrum a jeho administrace
Markéta Zelenská