Odhodlání a naděje jako protektivní faktory duševní pohody v kontextu negativních životních událostí – Mgr. Sylvie Brustmannová
Mgr. Sylvie Brustmannová
Diplomová práce
Odhodlání a naděje jako protektivní faktory duševní pohody v kontextu negativních životních událostí
Grit and hope as protective factors of psychological well-being in terms of negative life events
Anotace:
Cílem této magisterské diplomové práce, která je součástí Mezinárodní studie osobní pohody-International Well-Being Study (IWBS), je zjistit souvislosti mezi duševní pohodou, odhodláním, nadějí a negativními životními událostmi u české populace. Mimo jiné bude ověřován model, který předpokládá roli odhodlání a naděje, jako protektivních faktorů. Výzkumný soubor tvořilo 338 respondentů, z toho 209 žen …víceAbstract:
The aim of this master’s thesis, which is part of International Well-Being Study (IWBS), is to find relations between psychological well-being, grit, hope and negative life events. The role of grit and hope as protective factors of well-being shall be considered as well. The sample of 338 respondents included 209 (61,8%) female and 129 (38,2%) male participants between 15 and 76 years of age (M=28 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hy4g7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Katarína Millová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUSTMANNOVÁ, Sylvie. \textit{Odhodlání a naděje jako protektivní faktory duševní pohody v kontextu negativních životních událostí}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nuh264/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie