Zákaznické preference v sektoru lázeňství – Kateřina Buchalová
Kateřina Buchalová
Diplomová práce
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Customer preferences in the spa industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných potřeb, preferencí a požadavků zákazníků s ohledem na lázeňství České republiky. Cílem práce je popsat stávající situaci v sektoru lázeňství a zjistit aktuální zákaznické preference, na jejichž základě je možné navrhnout vhodná doporučení. Z provedených analýz jsou vytvořeny návrhy pobytového balíčku a balíčku s doplňkovými službami.Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of actual needs, preferences and requirements of customers with regard to the spa industry in the Czech Republic. The aim of the work is to describe the current situation in the spa industry and to find out the actual customer preferences, on the basis of which it is possible to propose appropriate recommendations. From the performed analyzes, proposals for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Buchalová, Kateřina. Zákaznické preference v sektoru lázeňství. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Preference a specifika zákaznických segmentů
Jan Husička -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Analýza a rozvoj lázeňství v České republice (lázeňské léčivé zdroje a neformální aspekty lázeňství)
Miroslava Svobodová -
Vliv infekčního onemocnění pandemického charakteru na ekonomiku hotelnictví a lázeňství
Václav Opočenský -
Barokní lázeňství a dnešek. Jak lze využít historie pro rozvoj regionu (na příkladu vybraného území)
Kristýna Přibylová -
Aplikace tradičních asijských léčebných metod v lázeňství a wellness
Olha Masyra -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury