Bc. Jakub Špiller

Bachelor's thesis

Marketing maloobchodní jednotky s oděvy

Marketing of a clothing retail branch
Abstract:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingových nástrojů prodejny s oděvy. Teoretická část bude zaměřena na marketing služeb, maloobchod (retail) a marketingové nástroje využívané v maloobchodě. V praktické části bude představena zkoumaná prodejna. Bude realizován sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny ohledně jejich názorů na práci prodejny …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing tools of a clothing store. The theoretical part will focus on service marketing, retail and marketing tools used in retail. In the practical part the investigated store will be presented. Secondary research addressing the store’s customers regarding their opinions on the store’s work in terms of marketing tools will be conducted. The output …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Adéla Langerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketing