Bc. Jakub Špiller
Bachelor's thesis
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Marketing of a clothing retail branch
Abstract:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingových nástrojů prodejny s oděvy. Teoretická část bude zaměřena na marketing služeb, maloobchod (retail) a marketingové nástroje využívané v maloobchodě. V praktické části bude představena zkoumaná prodejna. Bude realizován sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny ohledně jejich názorů na práci prodejny …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing tools of a clothing store. The theoretical part will focus on service marketing, retail and marketing tools used in retail. In the practical part the investigated store will be presented. Secondary research addressing the store’s customers regarding their opinions on the store’s work in terms of marketing tools will be conducted. The output …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xwynx/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Adéla Langerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Markéta Vaněčková