Bc. Jakub Špiller

Bakalářská práce

Marketing maloobchodní jednotky s oděvy

Marketing of a clothing retail branch
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingových nástrojů prodejny s oděvy. Teoretická část bude zaměřena na marketing služeb, maloobchod (retail) a marketingové nástroje využívané v maloobchodě. V praktické části bude představena zkoumaná prodejna. Bude realizován sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny ohledně jejich názorů na práci prodejny …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing tools of a clothing store. The theoretical part will focus on service marketing, retail and marketing tools used in retail. In the practical part the investigated store will be presented. Secondary research addressing the store’s customers regarding their opinions on the store’s work in terms of marketing tools will be conducted. The output …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xwynx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Langerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing