Marketing maloobchodní jednotky s oděvy – Bc. Jakub Špiller
Bc. Jakub Špiller
Bakalářská práce
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Marketing of a clothing retail branch
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingových nástrojů prodejny s oděvy. Teoretická část bude zaměřena na marketing služeb, maloobchod (retail) a marketingové nástroje využívané v maloobchodě. V praktické části bude představena zkoumaná prodejna. Bude realizován sekundární výzkum marketingového mixu prodejny a primární výzkum oslovující zákazníky prodejny ohledně jejich názorů na práci prodejny …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing tools of a clothing store. The theoretical part will focus on service marketing, retail and marketing tools used in retail. In the practical part the investigated store will be presented. Secondary research addressing the store’s customers regarding their opinions on the store’s work in terms of marketing tools will be conducted. The output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xwynx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Langerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Petra Kočová