Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu – Nikol Hálová
Nikol Hálová
Bachelor's thesis
Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Influencers on social media and their use in marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude zabývat novým trendem současnosti, ve kterém vystupují vlivní lidé tzn. influenceři. Influenceři kromě celebrit a známých lidí mohou být i běžní lidé, kteří si ale svojí jedinečnou osobností a autenticitou prostřednictvím sociálních sítí podmínili mnoho uživatelů. V teoretické části se práce zaměří na influencer marketing a vysvětlí i základní pojmy z marketingu a jeho …moreAbstract:
This bachelor thesis is going to serve as an analysis of a new trend that emphasizes the significance of the influential individuals called the influencers. Influencers are not just celebrities but also ordinary people whose exceptional personality features and authenticity is being admired and followed by many people via social media platforms. The theoretical part of the thesis is going to focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Zuzana Dobšíčková, externi
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Nesouhlasím s šířením této bakalářské práce. I don't agree with publish my bachelor.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management with focus on psychology
Theses on a related topic
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina