Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu – Nikol Hálová
Nikol Hálová
Bakalářská práce
Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Influencers on social media and their use in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat novým trendem současnosti, ve kterém vystupují vlivní lidé tzn. influenceři. Influenceři kromě celebrit a známých lidí mohou být i běžní lidé, kteří si ale svojí jedinečnou osobností a autenticitou prostřednictvím sociálních sítí podmínili mnoho uživatelů. V teoretické části se práce zaměří na influencer marketing a vysvětlí i základní pojmy z marketingu a jeho …víceAbstract:
This bachelor thesis is going to serve as an analysis of a new trend that emphasizes the significance of the influential individuals called the influencers. Influencers are not just celebrities but also ordinary people whose exceptional personality features and authenticity is being admired and followed by many people via social media platforms. The theoretical part of the thesis is going to focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Zuzana Dobšíčková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Nesouhlasím s šířením této bakalářské práce. I don't agree with publish my bachelor.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina