Marketingový výzkum popularity a potenciál guerilla marketingu v rámci struktury marketingového plánování firem – Martin Čermák
Martin Čermák
Bakalářská práce
Marketingový výzkum popularity a potenciál guerilla marketingu v rámci struktury marketingového plánování firem
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERMÁK, Martin. \textit{Marketingový výzkum popularity a potenciál guerilla marketingu v rámci struktury marketingového plánování firem}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nus594/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.