Radka KRAJÍČKOVÁ

Bachelor's thesis

Sci-fi design jako hra s produktem

Sience fiction design as a game with product
Abstract:
Výsledkem mé bakalářské práce je sklízecí stroj na Měsíc. Mým záměrem bylo vybrat si sci-fi knihu, v ní najít produkt, nebo dopravní prostředek a navrhnout ho dle popisu na základně mých představ. Pro svou práci jsem chtěla pevný základ, zajímavou myšlenku a příběh. Proto jsem si vybrala knihu Artemis. Knížka Artemis je od spisovatele Andyho Weira, který velmi rád popisuje techniku, okolí a prostředí …more
Abstract:
My theme is sci-fi design as a game with product. The goal was find interesting product or transport in sci-fi book and made a design of them. Because in books we can just imagine how the products looks like just based on the description. I like the idea making design of something I can just imagine yet and then realized it. I choose book Artemis from writer And Weir. Artemis is about life on the Moon …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. art. Jan Korabečný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRAJÍČKOVÁ, Radka. Sci-fi design jako hra s produktem. Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/