Radka KRAJÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Sci-fi design jako hra s produktem

Sience fiction design as a game with product
Anotace:
Výsledkem mé bakalářské práce je sklízecí stroj na Měsíc. Mým záměrem bylo vybrat si sci-fi knihu, v ní najít produkt, nebo dopravní prostředek a navrhnout ho dle popisu na základně mých představ. Pro svou práci jsem chtěla pevný základ, zajímavou myšlenku a příběh. Proto jsem si vybrala knihu Artemis. Knížka Artemis je od spisovatele Andyho Weira, který velmi rád popisuje techniku, okolí a prostředí …více
Abstract:
My theme is sci-fi design as a game with product. The goal was find interesting product or transport in sci-fi book and made a design of them. Because in books we can just imagine how the products looks like just based on the description. I like the idea making design of something I can just imagine yet and then realized it. I choose book Artemis from writer And Weir. Artemis is about life on the Moon …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. art. Jan Korabečný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAJÍČKOVÁ, Radka. Sci-fi design jako hra s produktem. Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/