Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory – Barbora Mlejnková
Barbora Mlejnková
Master's thesis
Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory
The impact analysis of customer chatbot implementation
Abstract:
V posledních několika letech dochází k velkému nárustu využití chatbotů jako komunikačního prostředku zákaznické podpory, a tím i k její automatizaci. Stejně jako u mnoha jiných technologických inovací však nemusí ani u chatbotů platit, že se automatizace těchto úloh vždy vyplatí. Vzhledem k rozmanitosti využití a funkcí chatbotů existuje velké množství faktorů, které ovlivňují náklady i přínosy implementace …moreAbstract:
In recent years, there has been a massive increase in the use of chatbots as a mean of communication channel for customer support and its automation. However, as with other technological innovations, this does not necessarily mean that automation will bring higher earnings or other benefits. Due to the diversity of use cases and chatbot functions, there is a large number of factors that affect the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83132
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Filip Vencovský
- Reader: Zuzana Šedivá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83132
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Chatbot pro reportování událostí na počítačové síti
Ján Macháček -
Chatbot implementation in C# and Azure Bot Service
Petr Šlézar -
AIML 2.1 Chatbot Design Language Interpreter in Python
Michal Barnišin -
Chatbot-like Natural Language Interface to a Web-based Information System
Michal Spiegel -
Design a implementace chatbot technologie jako nástroje pro podporu porozumění a interakce s textem
Roman Zahradníček -
Chatbot assistant for university online courses
Olena Sukharieva -
Chatbot for Laundry and Dry Cleaning Service
Jakub Kříž -
Návrh a implementace chatbot frameworku pro programovací jazyk Ruby
Richard Ludvigh