Jana Vagnerová
Bakalářská práce
Nový trend – Výdejní automaty
New trend - Delivery parcel lockers
Anotace:
Práce pojednává o novém způsobu doručování zboží - výdejních automatech. Zaměřuje se na globální komparaci dodavatelů výdejních automatů za účelem vybrat optimálního dodavatele pro společnost Alza.cz. Dále také zkoumá trendy budoucnosti v oblasti dopravy jako celku i výdejních automatů samotných.Abstract:
This bachelor thesis is about delivery parcel lockers - a new way how to deliver merchandise from e-shop to customers. It contains a research of delivery parcel locker suppliers with the purpose of finding an optimal supplier for Alza.cz. It also talks about the future of different shipment options and what should delivery lockers be able to do in the future.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Zdeněk Kučera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Vladimír Procházka -
Market entry strategy for Germany and Austria through collection and delivery points: Alza Case Study
Monika Vidličková -
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Trendy v e-commerce a implementace internetového obchodu
Petr Klika -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Trend prudkého růstu e-commerce v Latinské Americe a s tím spojená expanze v logistickém sektoru
Elena Kiseleva -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
SEO audit v oblasti e-commerce
Martin Nguyen