Bc. Jiří Janák
Master's thesis
Personální marketing v konkrétní společnosti
Personal Marketing in Particular Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, konkrétně tedy jeho interní a externí částí. Teoretická část vysvětluje potřebné definice, které jsou nezbytné k pochopení daného tématu. Cílem praktické části je navrhnout doporučení pro konkrétní firmu a tím zefektivnit její dosavadní fungování. K dosažení tohoto cíle je použita metoda dotazníkového šetření, pomocí kterého se získají odpovědi na …moreAbstract:
This thesis deals with personnel marketing, specifically its internal and external parts. The theoretical part explain the necessary definitions that are necessary to understand the topic. The practical part is to propose recommendations for a particular company and thereby streamline its existing operation. To achieve this, the method of the survey through which they will get answeres to the hypotheses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lifln/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Reader: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing ve zvolené společnosti
Lukáš Babinský -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická