Mezinárodní firemní strategie: Plánování růstu v rámci trhů střední a východní Evropy – Roman Ptáček
Roman Ptáček
Diplomová práce
Mezinárodní firemní strategie: Plánování růstu v rámci trhů střední a východní Evropy
International corporate strategy: Planning for growth in the markets of Central and Eastern Europe.
Anotace:
Cílem diplomové práce byla analýza trhů v Polsku a Rumunsku, příprava strategie růstu na oba trhy a následné vyhodnocení vhodnější varianty, reflektující preference společnosti. Úspěšný růst na zvolený trh dokáže společnosti Easycore media LTD pomoci k upevnění své pozice mezi konkurenčními technologickými společnostmi, které podnikají na trzích nemovitostí ve střední a východní Evropě. Diplomová práce …víceAbstract:
The aim of the master thesis was to analyze the real estate markets in Poland and Romania, to prepare a growth strategy for both markets and to subsequently evaluate a more suitable variant reflecting the company preferences. Successful growth in the selected market can help Easycore Media LTD consolidate its position among competitive technology companies operating in Central and Eastern European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Jakub Ličák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza možností pro zvýšení tržeb a nalezení nových trhů společnosti Marlenka International, s. r. o.
Michal Skopal -
Využití online vzdělávací platformy v nadnárodní technologické společnosti
Kristýna Kvizdová -
Implemantace systému managementu jakosti dle normy ISO/TS 16949:2002 v podmínkách společnosti SALIX International a.s.
Lubomír KUBIŠ -
Fair trade a mezinárodní obchod s kakaem
Michaela Burdová -
Mezinárodní obchod České republiky s vybranými Fair Trade produkty
Gabriela Procházková -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Obchod s mezinárodními Fair Trade výrobky pro Prahu a střední Čechy
Tereza Nožířová -
The U.S.-China Trade War: The Effects of Chinese Retaliatory Tariffs on Soybean Trade
Polina Basiubina